søndag 4. oktober 2009

Blogg #2


Da har jeg kommet litt på vei med særemnet. Har brukt mye tid på research og derfor kommet litt sent i gang med selve oppgaveskrivningen.
Jeg føler selv at problemstillingen jeg har laget er midt i blinken for meg!. Akkurat passe for vanskelig og umulig til å gjøre med interessert. Jeg har faktisk flere linker mellom Stevenson og HC andersen enn det jeg trodde var mulig!. De var jo to helt forskjellige personligheter, med to helt forskjellige liv - men skrivningen deres kan lett sammenliknes. Både i språket og i temaene.

Jeg håper jeg klarer å slutte med researchen snart,og begynne med litt skrivning. Forhåpentligvis overskriver ikke oppgaven min 3 sider, selv om jeg tviler på at jeg klarer å holde unna informasjon!

1 Kommentarer:

Klokken 4. oktober 2009 kl. 11:39 , Blogger Eirik sa ...

Wowch... jeg var en smule overveldet da jeg hørte problemstillingen din, men om du har klart å skrive en bra oppgave skal det være imponerende lesning. Legg ut resultatet på bloggen, da :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden